Grafik sanatçısı Jure Tovrljan’dan marka logolarına “sosyal mesafe” ayarı…
Slovenya’da yaşayan Jure Tovrljan isimli bir grafik tasarımcı “Coronavirus Logos” adlı viral grafik tasarım projesinde ünlü markaların logolarını coronavirüs salgınına karşı alınması gereken önlemlere dikkat çekecek şekilde değiştirdi.
Jure Tovrljan, “Coronavirus Logos” isimli grafik tasarım projesinde ünlü markaların logolarını coronavirus salgınını önlemek için alınması gereken önlemlerden yola çıkarak değiştirdi. Tovrljan, uyarladığı bu tasarımlarla, coronavirüs salgınını olabildiğince yavaşlatmak adına alınması gereken evden çalışma ve sosyal mesafelenme gibi önlemlere dikkat çekti. Böylece Mastercard daireleri ve Olimpiyat halkaları artık birbirinden ayrı güvenli mesafelerini koruyor; Nike’ın sloganı “Şimdi Yapma” olarak değişiyor, Starbucks’ın kızı maske takıyor; Jerry West’in NBA logosundaki silueti şimdi bir dizüstü bilgisayarın önünde uzanarak çalışıyor, LinkedIn artık “Lockedin” ve Corona Extra’nın logosunda artık “Yeni isme ihtiyacı var” yazıyor.
Tovrljan ,”Bu zor zamanlarda logoların nasıl görünmesi gerektiği hakkında bir fikir. Orada durun çocuklar. Evde kalın” açıklamasıyla tasarımları paylaştı.
Starbucks
Nike
NBA
Mastercard
LinkedIn
Goodyear
Corona
Kaynak: Marketing Türkiye